در حالی که منابع فلسطینی از عقب نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری خبر می‌دهند، این نیروها مجددا به مناطق دیگری از کرانه باختری یورش بردند.

عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از «جنین» پس از ۱۰ روز / نبرد مقاومت با اشغالگران در کرانه باختری ادامه دارد

خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرد: نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز جمعه از شهر و اردوگاه جنین بعد از ۱۰ روز یورش و حملات به این شهر عقب نشینی کردند.

طبق گزارش این خبرگزاری حمله به شهر جنین و اردوگاه آن منجر به شهادت ۲۱ نفر از جمله چند کودک و فرد مسن و تخریب گسترده این شهر شد.

همچنین خبرنگار الجزیره اعلام کرد خودروهای رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین عقب نشینی کردند و اخبار اولیه‌ای درباره آغاز عقب نشینی کامل از شهر و اردوگاه آن وجود دارد.

طبق گزارش این خبرنگار خودروهای فلسطینی مجددا در محله‌ها و اماکنی در اردوگاه جنین دیده شدند.

از سوی دیگر نیروهای رژیم صهیونیستی به محله‌هایی در شهر اریحا در کرانه باختری یورش بردند.

همچنین درگیری‌های مسلحانه‌ای بین اعضای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در بازار اردوگاه بلاطه در شرق نابلس رخ داد.

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد بمبی را در یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منفجر کرده که منجر به زخمی شدن چند نفر شده است.

گردان المجاهدین نیز از انفجار یک بمب در بولدوزر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین خبر داد.

گردان‌های شهدای‌الاقصی نیز اعلام کرد مبارزان این گروه وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای رژیم صهیونیستی در محله الهدف در جنین و اردوگاه البلاطه در نابلس شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به روستای عوریف در جنوب شرق نابلس یورش بردند.

در درگیری فلسطینی‌ها با نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری نیز یک جوان فلسطینی زخمی شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری یورش بردند و یکی از منازل این اردوگاه و چند خانه در اطراف این منزل را منفجر کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به تعدادی از روستاهای فلسطینی در جنوب کرانه باختری یورش بردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با جنگ غزه اخیرا عملیات گسترده‌ای را در شمال کرانه باختری آغاز کرد که به گفته وزارت بهداشت فلسطین به شهادت بیش از ۳۰ تن منجر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.